czwartek, 16 lutego 2017

(Colour) Chaos na oczach - makijaż krok po kroku

Dzień dobry!

Dziś przychodzę ze zdjęciowym tutorialem. Jako, że zostało jeszcze trochę karnawału mam pomysł na super kolorowy makijaż. Są to kolory z paletki firmy Makeup Revolution Color Chaos. Zdaję sobie doskonale sprawę, że nie każdy w takich kolorach czuje się dobrze, aczkolwiek dla mnie to super pomysł na trochę szaleństwa (każdy szaleje inaczej, ja maluję się kolorowymi cieniami haha).





Niżej pokazuję paletkę i nazwy cieni, którymi będę się później posługiwać.




Krok pierwszy to oczywiście nałożenie bazy i pierwszego koloru od brwi po ruchomą powiekę, ułatwi mi to później blendowanie kolorowych cieni. Kolor, który nałożyłam to Calm me down.




Nałożyłam później na załamanie powieki cień o nazwie I Said Go i roztarłam go wyżej, a w samo załamanie dołożyłam jeszcze Do it now.




Dalej, już na ruchomą powiekę położyłam Over-Bored i Pink Obsessed, przy czym Pink Obsessed przeciągnęłam trochę na dolną powiekę.




Po blendowaniu niebieskiego i różowego cienia, na dolną powiekę nałożyłam I Said Go po zewnętrznej stronie oraz Super Y po wewnętrznej stronie i lekko je połączyłam przeciągając pędzelkiem z żółtym cieniem na zielony (super mają pigmentację te kolory).




Następnie narysowałam kreskę kredką i pędzelkiem z czarnym cieniem ją roztarłam (na końcu okazało się, że kreska zrobiona eyelinerem wyglądała na bardziej efektowną, więc tutaj od razu lepiej użyć tego haha). I oczywiście na dolną linię wodną również nałożyłam trochę czarnej kredki, aż po kącik i górną linię, której na zdjęciu nie złapałam.




Na koniec dodałam trochę cienia Me Three w załamanie powieki, co by trochę oko przyciemnić, wytuszowałam rzęsy i dokleiłam sztuczne.




No i z makijażu to by było na tyle. Na codzień uwielbiam brązy, ale na imprezę można zaszaleć!
Co myślicie o takich kolorowych makijażach? Przekonałybyście się, żeby tak pójść na imprezę?
Dajcie znać w komentarzach, chętnie poczytam Wasze opinie.
Mam nadzieję, że Wam się podobało i zapowiadam więcej!

A paletkę przybliżę w kolejnym poście!

49 komentarzy:

  1. Zawsze bałam się takiego tęczowego makijażu i wybieram jednak klasykę. Podziwiam jednak dziewczyny, które decydują się na tak odważny look. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwykle wybieram klasykę, ale postanowiłam zrobić coś innego :)

      Usuń
  2. wow jestem zauroczona makijażem:) piękny cudowny oryginalny:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama bym takiego nie zrobiła, ale Twój wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny makijaż :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :) zafrikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie podkreśliłaś swoje oko. Uwielbiam kolorowe makijaże. Szkoda, że tak wiele dziewczyn boi się eksperymentować z kolorami. Róże i fiolety kocham!

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, ale jak dla mnie zbyt odważny. ja źle się w takim czuję, tylko u innych mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż:) bardzo ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło, świetne kolory!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kolory, ja gdzieś nie mogę przekonać się do tak żywego makijażu oka, ale może dzięki Tobie dziś coś postaram się wyczarować. ^^

    Również Cię obserwuję, tematyka bloga idealna dla mnie!
    Pozdrawiam,
    ~ Ivami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny efekt! Kolory cudne! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę paletę i bardzo ją lubię. Minus jest taki, że właśnie nie do końca na co dzień :) Jednak lubię czasem tak zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze brakuje mi odwagi na taki konkretny makijaż. Ale to może być moje wyzwanie na ten rok, zmienić coś, odważyć się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł na wyzwanie! Trzeba się w końcu przełamać :)

      Usuń
  14. Takie kolorowe makijaże podobają mi się jako eksperymenty, lub lubię patrzeć jak ładnie ktoś je wykonał :) Ale ja nie mam tyle odwagi, żeby w takim wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w nudziakach się czuję bezpieczniej :)

      Usuń
  15. Piękny makijaż, chciałabym umieć sobie taki zrobić;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wierzę, że krok po kroku pomoże, jeśli chciałabyś kiedyś spróbować :)

      Usuń
  16. Łał super kolorowy makijaż, świetny <3 Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny odważny , kolorowy makijaż :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile ja bym dala żeby umieć się tak malować. Makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory i super połączenie :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory bardzo wyraziste i fajne :O Ja nie umiem sie malować cieniami niestety!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)