poniedziałek, 8 maja 2017

Makijaż krok po kroku dla opadającej powieki. Z kolorem!

Dzień dobry!

Dziś z małą pomocą Ani zrobiłyśmy makijaż można powiedzieć, że codzienny. Ania ma opadającą powiekę, dlatego raz na jakiś czas będzie tu się pojawiać, co by pokazać różne warianty makijażu dla tych z Was, które mają ten sam problem.

Tym razem postawiłam na mocne wyciągnięcie i dodanie koloru. Mam do dyspozycji tylko selfie Ani, ale moim zdaniem dobrze oddają makijaż :)

Całość wykonałam paletkami Kobo Matt Eyeshadow Set i Color Chaos z Makeup Revolution, niebieski eyeliner to Miss Sporty, a sztuczne rzęski to aliexpress.
Jeśli ciekawi was kolor szminki odsyłam do poprzedniego posta!


Jeśli chodzi o cienie, aby zrobić taką prostą wyciągniętą linię posłużyłam się zwykłą kartką którą przyłożyłam pod odpowiednim kątem podczas blendowania. Zaczęłam od najjaśniejszego cienia i stworzyłam przejście przez brąz aż do ciemnego brązu. Im ciemniejszy cień tym zmniejszałam zakres blendowania do obszaru bliżej kartki.







Następnie aby odciąć cień jeszcze bardziej pod spód położyłam korektor.










Dolną powiekę zaczęłam od położenia na nią jasnego brązu wyciągając go bardzo w dół, później dołożyłam niebieskiego cienia już zmniejszając zakres, oraz niebieskim eyelinerem 'wzmocniłam' efekt. Eyeliner miał być też na linii wodnej, ale niestety Ani oko należy do tych łzawiących :)







Co na tym zdjęciu już doskonale widać :)
Co do kreski na górnej powiece starałam się jej nie wyciągać wysoko, ponieważ przy opadającej powiece ona łamie się w dziwnych miejscach i wygląda na krzywą. Dorobiłam też drugą kreskę tam gdzie idzie cień. I dokleiłam rzęski :)







Niżej jeszcze Ania w całym wydaniu. Makijaż wyszedł bardzo delikatnie i jestem zadowolona ;)



A Wy co myślicie o dodaniu koloru na dolnej powiece? Dajcie znać!
Po więcej zdjęć oczywiście zapraszam na mojego instagrama!






10 komentarzy:

  1. Coś dla mnie :) Śliczny makijaż, bardzo podoba mi się kolorek na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygląda ten makijaż jest taki oryginalny <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest piękny.. chyba fajnie by wyglądał u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję u siebie, może w końcu będę dobrze wyglądać. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż. Masz cudowną urodę.

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)