niedziela, 28 maja 2017

Niebieski, festiwalowy makijaż krok po kroku


Dzień dobry!




Coraz piękniejsza pogoda zainspirowała mnie do stworzenia jakiegoś festiwalowego looku, który nie będzie różowy. Raz przez to, że mój cały blog jest różowy, a dwa, że już ogólnie chyba mi się przejadło haha.




Jak zaczęłam robotę myślałam, że wyjdzie mi jakaś lodowa królowa, ale w ogólnym rozrachunku jestem super zadowolona z efektu i mam nadzieję, że Wy też będziecie <3

Do tego makijażu użyłam paletki Makeup Revolution Color Chaos i srebrnego cienia z palety Beyond Flawless.
Na buzi mam Loreal Infallible, konturowanie zrobiłam kółeczkiem z Kobo, a róż i rozświetlacz to Blush Goddess.
Wykończenie to dwa kolorowe eyelinery z Miss Sporty oraz brokat do paznokci, ale taki z dużymi, okrągłymi drobinkami.

A teraz przejdźmy do makijażu oka:





Cielisty cień położyłam od kości do załamania dla ułatwienia blendowania, poźniej użyłam niebieskiego i stworzyłam chmurkę przeciągając ją aż na nos.











Następnie wzięłam ciemniejszy cień i poruszałam się w tym samym miejscu wyciągając dodatkowo jeszcze wszystko w kierunku skroni.











Teraz korektorem stworzyłam mini cut crease i wyczyściłam całą ruchomą powiekę z niebieskiego cienia











Następnie czas na srebrny cień na ruchomej powiece










Jeśli chodzi o ozdobniki to wzięłam jeszcze brązowy cień i dodałam go na wyciągnięciu w kierunku skroni, dodałam tym trochę głębi. Niebieskim eyelinerem zrobiłam kreskę pod brwią i na samej kości położyłam właśnie ten mój brokat wyciągając go tak samo w kierunku skroni. Dolną powiekę pokryłam niebieskim ciemniejszym cieniem, którym posługiwałam się w kroku drugim






Dalej widać nad brwią dołożyłam jeszcze turkusowe kropki, sztuczne rzęsy i czarną linię wodną. No i oczywiście turkusowa kropa na dole :D Skróciłam też trochę kreskę wychodzącą na nos bo była komiczna haha.







 A tak wyglądają już zrobione oczy na zbliżeniu:



I jeszcze fotka całości:




Dajcie  mi koniecznie znać co sądzicie o takiej propozycji! Buziaki! :)
Tradycyjnie już, po więcej zdjęć odsyłam na mojego instagrama!

12 komentarzy:

  1. Makijaż oka bardzo fajny.. taki dokładnie festiwalowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie odważyłabym się na taki makijaż, ale u Ciebie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na festiwal - idealny! Oko perfekcyjne :)

    Pozdrawiam
    Marcelina
    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. odważnie, ale na jakiś festiwal super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja o ja o ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Absolutnie oszalłam na punkcie tego makijażu ! Bardzo oryginalnie :* Obserwuję bloga i na instagramie jako @szymka_ Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż, bardzo oryginalny i wyraźny :) do twarzy Ci w nim i na jakiś festiwal jak znalazł :)
    Dodaję do obserwowanych i bede wpadać częściej :)
    Zapraszam również do mojego skromnego kącika urodowego :) będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)