niedziela, 12 marca 2017

Delikatność rządzi! Makijaż na codzień Nude Pink krok po kroku

Dzień dobry!

Dziś jestem w nastroju na baardzo delikatny makijaż, który idealnie sprawdzi się jako makijaż dzienny. Wykorzystałam w tym celu paletkę Beyond Flawless marki Makeup Revolution, o której postaram się w niedługim czasie parę słów napisać (dorwałam ją na promocji na cocolita.pl).


Makijaż wygląda jak wyżej. I jest banalny jeśli chodzi o jego wykonanie.  Wykorzystałam do niego ze 3 kolory cieni, wszystkie w odcieniach różu, który, jak można oczywiście zauważyć po wpisach, zagościł w moim sercu i nie chce jak na razie wyjść. Uwielbiam takie delikatne looki, to coś dla mnie, jeżeli chodzi o dzienny makijaż i na pewno nie ostatni raz gości na mojej twarzy.
Z góry przepraszam za zmianę światła, niesamowicie mnie to irytuje, ale pracuję ze światłem słonecznym i czasem ono nie chce pracować ze mną :)

  • TWARZ: Podkład Revlon Colorstay o kolorze 150 Buff, korektor Catrice Liquid Camouflage nr 010, puder Eveline Cosmetics Anti-Shine Pressed Powder o numerze 32 Natural;
  • OCZY: Cienie i rozświetlacz w wewnętrzny kącik z paletek firmy Makeup Revolution jedna to Beyond Flawless, a druga Blush Goddess, eyeliner w pędzelku Wibo, tusz do rzęs Lovely Collagen Wear Volume Mascara, rzęski Ardell Demi Wispies;
  • POLICZKI: Róż i rozświetlacz paletka z Makeup Revolution Blush Goddess, bronzer KOBO Matt Bronzing & Contouring powder nr 311 Nubian Dessert;
  • BRWI: Wycofany już Flormar;
  • USTA: Golden Rose Matt Lipstic Crayon nr 13 i K*Lips Neutral Beauty - moje nowe ulubione połączenie na dzień :)






Początek zawsze taki sam, pokrywamy bazą powiekę i jasnym, cielistym cieniem oprószamy załamanie i wyżej





Kolejno, ciemniejszy, lekko wpadający we fiolet cień nakładamy na załamanie i blendujemy do góry;




Następnie, na górną i dolną powiekę nakładamy różowy cień z połyskiem;




Rysujemy kreskę i wewnętrzny kącik oka rozświetlamy, ja użyłam do tego też lekko różowego rozświetlacza (możecie go zobaczyć w poprzednim poście);














Na koniec tuszujemy rzęski i doklejamy sztuczne :)












Wrzucam jeszcze jedno zdjęcie makijażu...


Muszę chyba zainwestować w jakąś lampę, bo strasznie mnie wkurza takie słabe oddanie kolorów...
Jak Wam się podoba moja propozycja? Czekam na opinie!
Jeśli chcecie zobaczyć duużo więcej makijaży w moim wykonaniu serdecznie zapraszam na mojego instagrama!

31 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż. Bardzo często wykonuję podobny na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podobnie maluję się na co dzień;)

      Usuń
    2. Mi też się taki spodobał ostatnio :) Zwykle stawiałam na cat eye

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż :) Całość wygląda świetnie.
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny makijaż dzienny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie delikatne, naturalne makijaże, a ten jest po prostu przeuroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Jestem zakochana w MUR Beyond Flawless od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż, faktycznie idealny na dzień, a róż nie jest tak bardzo rzucający się w oczy. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszedł lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż! W ostatnim czasie, na co dzień, zaczęłam malować się w całkiem podobny sposób.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, to jest super pomysł na codzień, szybki i przyjemny :)

      Usuń
  9. Maluję się podobnie na co dzień, więc ten makijaż to zdecydowanie moje klimaty. Chętnie zobaczyłabym jakąś propozycję wykonaną przez Ciebie na wieczór, coś mocnego, ale zarazem klasycznego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno taka się pojawi! :) Dzięki za pomysł!

      Usuń
  10. wyeliminowałabym kreskę i byłoby OK :) ale makijaż sam w sobie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam kreski! Chociaż bez też byłoby super :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny makijaż - delikatny i subtelny, a przez to piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie, delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boski makijaż! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łooo dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)