niedziela, 5 marca 2017

Wiosna? Bordowo-pomarańczowy makijaż krok po kroku

Dzień dobry! 

Dziś przychodzę do was z wiosennym makijażem ;)
Sprawiłam sobie nowe cienie i aż mnie ręce świerzbiły, żeby coś zmalować. I oto efekt:


Niżej lista potrzebnych 'składników':

  • OCZY: Cienie do powiek pojedyncze z Kobo numery 142 RUSSET i 106 PAPAYA SHAKE, rozświetlacz z paletki Makeup Revolution Blush Goddess, eyeliner w pędzelku Wibo, tusz do rzęs Lovely Collagen Wear Volume Mascara (średniaczek), rzęski Ardell Wispies;
  • TWARZ: Podkład Revlon Colorstay o kolorze 150 Buff, korektor Catrice Liquid Camouflage nr 010, puder Eveline Cosmetics Anti-Shine Pressed Powder o numerze 32 Natural;
  • POLICZKI: Róż i rozświetlacz paletka z Makeup Revolution Blush Goddess, bronzer KOBO Matt Bronzing & Contouring powder nr 311 Nubian Dessert;
  • BRWI: Wycofany już Flormar
  • USTA: Golden Rose Matt Lipstic Crayon nr 13 i K*Lips Neutral Beauty.

A teraz czas na krok po kroku :)




Klasycznie już, cień cielisty od brwi do załamania powieki dla ułatwienia późniejszego blendowania



Na załamanie powieki i wyżej daje pomarańczowy cień z kobo i blenduję go w stronę brwi














Kolejny krok to położenie bordowego cienia na całą ruchomą powiekę










Na pędzelek nabieramy pomarańczowy cień i blendujemy wszystko w górę, jeśli będzie za dużo pomarańczy można rozblendować bordowym, zależy jak wcześniej nałożymy cienie.









Teraz bordowym cieniem malujemy dolną powiekę i rozświetlaczem z różowym połyskiem będziemy zaznaczać środek górnej i dolnej powieki oraz wewnętrzny kącik.














Czas na kreskę :)











Tuszujemy rzęsy i doklejamy sztuczne.
Możemy linię wodną zaznaczyć beżową kredką.








I mamy efekt końcowy naszej roboty.


Jak Wam się podoba taki bordowo pomarańczowy makijaż? I jak Wy makijażowo powitacie wiosnę?
Dajcie koniecznie znać :)




42 komentarze:

  1. I to jest to, na co ja się nie zdecyduję. Nie rozumiem tego całego WOW na ciepłe czerwienie/pomarańcze/róże/itp. odcienie na powiekach... jak mi raz kumpela zrobiła, to szybciej zmywałam, niż ona mnie malowała. Wydawało mi się, ze wyglądam, jakbym miała siniaki na oczach. ;) Kompletnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też tak myślałam. I parę podejść robiłam, dopiero sama niedawno się przekonałam! :)

      Usuń
  2. Makijaż piękny! Pasują ci te kolory. A tak wgl to ślicznie wyglądasz <3 Bardzo podoba mi się połączenie blond włosów i brązowych oczu ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Ja sama niedawno zdecydowałam się na małe szaleństwo kolorystyczne w makijażu i ten kupiłam ten cień z Kobo Russet. Jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt, szkoda że nie mam talentu do malowania... ;c
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż przecudowny ! Mam pytanie co do podkładu dobrze kryje oraz gdzie można go dostać i za ile ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja kupiłam w Rossmannie na promocji za ok. 30 zł, bez jest dosyć drogi, dlatego polecam zamawiać z neta. Jestem w fazie testowania go i na razie krycie wypada całkiem ok. Nawet po siłowni zakrywa czerwone plamki :)

      Usuń
  7. Przecudowny makijaż oczu ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ciepłe makijaże <3 jestem ich wielką fanką
    Przepiękny makeup <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja też od niedawna jestem fanką :D

      Usuń
  9. Przepiękny makijaż, moją uwagę bardzo przykuły rzęsy. Choć nie jestem zwolenniczką sztucznych, te naprawdę mi się podobają i chyba się w nie zaopatrzę żeby przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo naturalnie wyglądają na oku :)

      Usuń
  10. Efekt WOW 👌😊. Ja osobiście jestem fanką złotych i brązowych cieni ale chyba zaopatrzę się też w takie pomarańczowe 😉. Pozdrawiam i zapraszam do mnie polishafricanqueen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Warto czasem postawić na kolor! :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż. Bardzo Ci w nim ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, chyba tylko mi się wydaje że nos ci się trochę swieci hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt wyszedł genialny!
    Poza tym masz bardzo ładne brwi ;)
    Dziękuję za obserwację również obserwuję i to z miłą chęcią ;)
    Pozdrawiam,
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! A brwi mam takie mizerne, że taki efekt osiągam tylko dzięki ich mocnemu podkreśleniu cieniem :)

      Usuń
  14. Mnie niestety pomarańcz nie pasuje, już bardziej czerwień i czasami się bawię, ale nie używam takich kolorów za często.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż :) Ślicznie wygląda na Twoich oczach :)
    Również obserwuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż. Ja dopiero się uczę po latach praktycznej przerwy w malowaniu oka! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny, choć ja osobiście niespecjalnie gustuję w różu na powiekach.

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)