niedziela, 19 marca 2017

Makijaż GLAM dla opadającej powieki krok po kroku

Dzień dobry!

Razem z przepiękną Anią wyczarowałyśmy dziś propozycję makijażu dla opadającej powieki.


Opadająca powieka to trudny temat. Ciężko na niej zrobić efektowną kreskę, bo wszystko odbija się na górze, ciężko wypracować cienie. Posiadaczki takiego oka mają wiele problemów, ale wszystko da się ominąć! :)
Moja propozycja na taki makijaż to skupienie się na górnej powiece oka i minimalizacja cieni, dzięki czemu oko się otworzy.
  • Do tego makijażu użyłam paletki Makeup Revolution Essetial Shimmers
  • PODKŁAD dla Ani to Rimmell Lasting Finish 24h w kolorze 200 Soft Beige
  • USTA: Golden Rose Matt Lipstick Crayon w kolorze 20
  • KONTUROWANIE: bronzer z Kobo o numerze 311 Nubian Desert i paletka róży i rozświetlaczy Makeup Revolution Blush Goddess. 
Można zauważyć, że miłością obdarzam ostatnio markę Makeup Revolution :)

Makijaż oka naprawdę jest minimalistyczny, dosłownie 3 cienie i po sprawie.



Pierwsze dwa kroki umiesciłam na jednym zdjęciu. Jaśniejszym cieniem utworzyłam chmurkę od załamania powieki w górę, a później ciemniejszym przyciemniłam zwenętrzny kącik i wyjechałam nim trochę ponad załamanie powieki. Jest to ważne, ponieważ jeśli ciemniejszy cień umieścimy tylko na ruchomej powiece nie będzie go widać właśnie przez opadającą powiekę.




Drugi krok, którego tutaj nie do końca widać, to położenie jasnego błyszczącego cienia w wewnętrzny kącik oka.








Trzecim krokiem będzie przejechanie dosłownie resztkami tego co mam na pędzelku po dolnej powiece, dokleiłam sztuczne rzęsy i czarnym cieniem podkreśliłam jeszcze górną linię rzęs (tego nie ma na zdjęciu), żeby zmniejszyć widoczność doklejonych.
Pokazuję Wam niżej efekty mojej propozycji, prawda, że Ania jest śliczna? :)
Tutaj makijaż oczu jeszcze w innym świetle


Co sądzicie o takiej propozycji zdjęć przed i po? I jak Wam się podoba taka propozycja makijażu dla opadającej powieki? Dajcie znać na dole! :)

41 komentarzy:

  1. Efekt po wygląda cudownie! Podoba mi się ta propozycja. Ja mam taki problem, że jedną powiekę mam opadającą, a drugą nie. To jest dopiero wyzwanie :/ Co się nie umaluje to wyglądam jakbym zrobiła to krzywo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemu z opadającą powieką :D
    Przepiękny makijaż <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opadająca powieka to uciążliwy problem :D Ale da się żyć :)

      Usuń
  3. Ale wszystko slicznie wyszło

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i przed i po! Bardzo lubię takie w sumie delikatne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! Makijaż jest efektowny, ale nieprzesadzony, więc super :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest piękny! Zdecydowanie podkreśla atuty aniżeli opadającą powiekę. :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo kobieca wersja makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło naprawdę cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam opadającą powiekę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna metamorfoza! Podoba mi się takie połączenie, czerwień dodaje całości "pazura" :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda ten makijaż :) Elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem nawet nie można mówić o metamorfozie, bo Ania jest śliczna także bez makijażu... makijaż po prostu jej naturalne piękno podkreśla :) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jest piękna, to fakt. Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  13. Z chęcią skorzystam z Twoich rad, ponieważ mam opadającą powiekę.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż, mam wrażenie, że sztuczne rzęsy dużo dają przy opadającej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Chociaż sztuczne rzęsy każdemu makijażowi dadzą zupełnie innego wymiaru!

      Usuń
  15. Makijaż wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oko zdecydowanie wygląda inaczej, wspaniała praca. Noo i tak klasyczna czerwień na ustach, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. 52 year old Health Coach I Eleen Nye, hailing from Swift Current enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Nordic skating. Took a trip to La Grand-Place and drives a Ram Van 3500. Dowiedz sie tutaj

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)