niedziela, 26 lutego 2017

Czarne Smoky Eyes - makijaż krok po kroku

Dzień dobry!

Ostatnio wpadła do mnie przepiękna Justyna i wyczarowałyśmy u Niej czarne Smoky Eyes. 
Makijaż ten jest ponadczasowy i prosty do wykonania, a przy tym baaardzo efektowny! Zobaczcie same :)


Zobaczcie jakie ona ma piękne, długie włosy! 
  • OCZY: Cienie do powiek z paletki Matt Eyeshadow Set z Kobo, kredka do oczu z firmy Lovely, eyeliner w pędzelku Wibo, tusz do rzęs Extreme Lashes Volume Mascara z Wibo, kępki rzęs nie mam pojęcia z jakiej firmy, ale dałam za całe opakowanie nie więcej niż 10 zł, są to rzęsy średniej długości, kąciki rozświetlacz z MySecret Princess Dream,
  • TWARZ: podkład Revlon Colorstay o kolorze 150 Buff, korektor z Miss Sporty Perfect Stay 10h (średnio polecam, krycie w miarę), drugi to firma Bell (też taki sobie, szukam tego jedynego), puder Eveline Cosmetics Anti-Shine Pressed Powder o numerze 32 Natural,
  • POLICZKI: Bronzer: Kobo MATT BRONZING & CONTOURING POWDER w kolorze 311 Nubian Desert, Róż: Wibo Smooth'n Wear blusher w kolorze 2, Rozświetlacz: MySecret Face Illuminator Powder Princess Dream,
  • USTA: K Lips z firmy Lovely w kolorze Neutral Beauty,
  • BRWI: Flormar cień do brwi, niestety już wycofany z produkcji, tak usłyszałam od Sprzedawczyni,
  • WŁOSY: piękne loczki zrobione lokówką z Babyliss o średnicy 32mm.





Początek - standardowo nakładamy bazę pod cienie i cielisty cień od brwi po załamanie powieki, następnie w załamaniu dodaję ciemny brązowy cień i rozcieram go



Następnie maluję całą ruchomą powiekę kredką do oczu




Kolejnym krokiem będzie roztarcie kredki i 'wblendowanie' jej lekko w nasz brąz



Teraz całość pokrywamy czarnym cieniem zostawiając na brzegach trochę naszego brązowego cienia, i nabierając ten brąz na pędzelek rozcieramy kontury czerni



Na wodną linię nakładamy czarną kredkę, a na dolną powiekę czarny cień. Tak jak w przypadku górnej powieki nabieramy brązowy cień na pędzelek i rozcieramy. Rysujemy też kreskę przy górnych rzęsach, żeby dodać troszkę głębii.







Na koniec dodajemy rozświetlacz na wewnętrzny kącik i łuk brwiowy, tuszujemy rzęsy i doklejamy kępki sztucznych. Malujemy też linię wodną czarną kredką, ale Justyna ma takie oczka, że za długo jej ta kredka się nie trzyma. Jeśli też tak macie proponuję użyć zamiast tego eyelinera.
Efekt końcowy prezentuję poniżej :)







Muszę powiedzieć, że miałam przepiękną modelkę, której serdecznie dziękuję za poświęcony czas! 
Co sądzicie o takim smoky? Widziałam, w komentarzach, że niektórzy są z kolorami na bakier, to może teraz stonowane kolory przypadną do gustu? Dajcie znać koniecznie na dole :)) 

48 komentarzy:

  1. fajny efekt końcowy! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ! ❤ ale bez takiego makijażu , to byloby gorzej,wiec tylko dzieki NIEMU tak wyszlo ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie to wyszło. Ja póki co nie jestem przekonana do takich czarnych oczek u mnie. U innych zawsze mi się to podoba, ale do mnie chyba nie pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się kiedyś przełamać i spróbować!

      Usuń
  4. Piękny makijaż :) I zdjęcia cudowne, u mnie ciemnie oczy kończą się brakiem powieki - i to dosłownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! W jakim sensie brakiem powieki?:)

      Usuń
  5. Ślicznie Ci wyszedł efekt końcowy, pierwszy raz spotykam się z malowaniem powiek kredką.
    Pozdrawiam! :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam trochę bardziej tym zabiegiem przyciemnić oko i 'przyczepić' jeszcze mocniej czarny cień. Dziękuję!

      Usuń
  6. Świetnie Ci w takim makijażu, który swoją drogą wyszedł mocny ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Bardzo prosto, przejrzyście wytłumaczone. Jutro na pewno spróbuję wykonać takie smoky!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszło! :) Świetnie wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz w takim mocniejszym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny piękny! Idealnie w moim stylu! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż bardzo pasuje Justynie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, już myślałam, że nikt nie czyta ;) Mi też się podoba :D

      Usuń
  12. Chciałabym żeby na mnie tak wyglądał smokey, koleżanka ma piękne włosy!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż! I włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. super! szkoda, że nie umiem się tak umalować!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż,bardzo mi się podoba ❤❤ Uwielbiam Smoky Eyes <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały efekt i zdjęcia! Uwielbiam taki mocny,wyrazisty makijaż,który dodaje pazura. Niestety mam lekko opadające powieki,przez co ciężko jest mi uzyskać tak piękny efekt :/. Może zrobiłabyś jakiś wpis z makijażem dla osób z tą przypadłością?
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Postaram się w niedługim czasie coś wykombinować z makijażem opadającej powieki! :)

      Usuń
  18. Justyna rzeczywiście przepiękna :)
    Makijaż bardzo udany, choć ja bym wyglądała w nim tragicznie - mam zbyt ostre rysy twarzy.
    Popodziwiać mi jednak nikt nie zabroni :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna <3 szkoda, że mi by nie pasował taki mocny makijaż, bo one meeega mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne oczy <3

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt jest świetny i w sumie pasuje Ci :D !
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)