środa, 22 lutego 2017

Różowo brokatowo makijaż krok po kroku

Dzień dobry!

Chyba mam coś ze sroki. Jak coś się świeci to od razu przyciąga moją uwagę. Dlatego gdy w mojej szafce znalazłam długo nieużywany brokat od razu naszło mnie, żeby zrobić z tego makijaż.


Nie było łatwo, bo brokat mam sypki. Minęło parę dni, a ja dalej cała się błyszczę! Mój pokój też :)
  • OCZY: paletki z Kobo i Makeup Revolution - lubię je mixować, wychodzą fajne rzeczy, tusz do rzęs Extreme Lashes Volume Mascara z Wibo, eyeliner Wibo w pędzelku, sztuczne rzęsy- chińskie, nazywają się Magic Girl Eyelash :)
  • USTA: Golden Rose Matte Lipstick Crayon w odcieniu 10.
  • POLICZKI: Bronzer: Kobo MATT BRONZING & CONTOURING POWDER w kolorze 311 Nubian Desert, Róż: Wibo Smooth'n Wear blusher w kolorze 2, Rozświetlacz: MySecret Face Illuminator Powder Princess Dream
  • TWARZ: mieszanka podkładów Rimmel Lasting Finish 25h w kolorze 200 Soft Beige i Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej w kolorze 150 Buff.
  • BRWI: niestety tu mam problem bo skruszyłam sobie cień i musiałam mu zmienić opakowanie, także wybaczcie ale nie pamiętam :(





Na początek zaczynam oczywiście od położenia cielistego cienia od brwi do ruchomej powieki dla ułatwienia późniejszego blendowania kolorowych cieni.




Później biorę różowy cień i rozprowadzam go w załamaniu i powyżej górnej powieki blendujac go bardziej w górę




Teraz ciemniejszym cieniem - w tym wypadku bardzo ciemny brąz. Pogłębiam załamanie powieki i przyciemniam lekko zewnętrzny kącik oka




Kolejny krok to nałożenie brokatu. Najlepiej zaopatrzyć się w jakiś klej do brokatu, wtedy wszystko będzie dobrze się trzymało, smarujemy powiekę i przyklejamy brokat :)





Teraz rysuję kreskę eyelinerem i dolną powiekę podkreślam tym samym różowym cieniem, którego użyłam na samym początku.





Ostatni krok to dołożenie białego cienia w wewnętrzym kąciku, beżową kredką podkreślenie linii wodnej, wytuszowanie rzęs i doklejenie sztucznych! :)








Cały makijaż prezentuje się zaskakująco delikatnie i baardzo różowo!





Co sądzicie o takim makijażu? Dajcie znać! 


52 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogę wiedzieć jakiego eyelinera używasz ??? Kreska wychodzi idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Jak mogłam zapomnieć :) Mam eyeliner z Wibo w pędzelku. Już lecę edytować posta! :)

      Usuń
  3. Ojej .. chyba mi się nie podoba. Ale ja generalnie nie lubię takich kolorów na oczach... kojarzą mi się z siniakami. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, nie każdy lubi kolorowe makijaże! Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba! Dziewczęco i radośnie! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny i idealnie Tobie pasuje :)
    https://jussstynnaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda u Ciebie i tak fajnie pasuje do koloru oczu. Chociaż ja bym się źle czuła i z zieloną tęczówką róż chyba by się gryzł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że do zielonej tęczówki niekoniecznie by to wyglądało ;) Aczkolwiek kto wie :) Zależy dużo od jasności zieleni :)

      Usuń
  7. Przepiękny makijaż i przepięknie wyglądasz <3 Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) Mi bardzo ułatwia nakładanie brokatu glitter primer z NYXa ! Uwielbiam go i teraz sobie bez niego życia nie wyobrażam :D Jednak ciężko go dostać ( czasami nawet online go nie ma), ale na początku, kiedy jeszcze nie było NYXa w Polsce, ja kupiłam paletę jakiś tanich żelowych cieni brokatowych i na nie właśnie kleiłam brokaty i pigmenty - też było okay :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Słyszałam też o patencie ma wazelinę, ale jakoś sobie nie wyobrażam trwałości :)

      Usuń
  9. ciekawy makijaż :) bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie za mocno, to zapewne przez ten kolor. Gdzieś nie lubię się z takimi żywymi barwami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi kolory w makijażu, to prawda :)

      Usuń
  11. Pięknie! Uwielbiam mocne i żywe makijaże, a ten jest słodki, po prostu do zjedzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam róż na powiekach! I brokat też :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Idealny na karnawałowe szaleństwa, które niestety się już kończą :(
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki długi karnawał, a jak szybko zleciał :)

      Usuń
  14. Makijaż po prostu zjawiskowy! Zazdroszczę talentu, bo ja w życiu bym takiego nie potrafiła wykonać :P Bardzo dobrze dobrałaś kolor i fajnie że zaaplikowałaś również drobinki brokatu, bo dzięki temu całość nabiera jeszcze bardziej niespotykanego efektu :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Brokat super wygląda, ale nie chciał współpracować haha :)

      Usuń
  15. bardzo ciekawy makijaż:)
    obserwuję i zapraszam do siebie, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz talent do makijaży, ten mi się bardzo podoba! Oczy są cudne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Booosko :) Uwielbiam różowe makijaże Twój jest naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny makijaż! Przypomniało mi się jak wczoraj moja siostrzenica przyszła do mnie a na głowie i twarzy miała pełno brokatu haha!
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, ale różowo :)
    idealnie na ostatki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome makeup dear *-*
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. super!!!!bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam....
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)