sobota, 11 lutego 2017

Walentynkowy, minimalistyczny, łatwy do wykonania makeup.

Cześć Wszystkim!

Tak naprawdę dopiero zaczynam moją przygodę z makijażem, chociaż maluję się już od ładnych paru lat.  Zawsze stawiam na prostotę i ponadczasowość. Motywując się tymi dwoma określeniami postanowiłam stworzyć superproste makeupy, które nie zajmują Bóg wie ile czasu, a wyglądają
olśniewająco!

Wykonując te dwa makijaże, miałam w głowie oczywiście zbliżające się walentynki! Uważam, że na tak wyjątkową okazję przydadzą się makijaże podkreślające oko, ale niezwracające na siebie uwagi. Żebyśmy na początku szły my i nasza uroda, a dopiero później makijaż :)

Dwa z pozoru takie same, ale jakże różne!

W pierwszym looku postawiłam na rozmarzone, romantyczne, lekko różowe, ale nie do przesady, oko. Z kreską zrobioną kredką i rozblendowaną lekko ku górze. Lekko podkreśliłam brwi, aby dodały oku charakteru.




Jak widać nie ma tu super błysku, mocnej kreski. Jest tylko subtelność, ale i wyrazistość.

Drugi typ, na który postawiłam to rozświetlone kocie oko z wyrazistą kreską, zrobioną już eyelinerem. Zdecydowałam się na klasykę. Wewnętrzny kącik rozjaśniłam lekko rozświetlaczem, a zewnętrzny przydymiłam ciepłym brązem.



Dla wzmocnienia całego efektu można byłoby tu dodać sztuczne rzęsy, ale, że jak już pisałam, chciałam, żebyśmy pierwszą rolę grały my. Trzymałam się przede wszystkim łatwości wykonania, pomyślałam, że te z Was, które z rzęsami do czynienia nie miały, nie chciałyby ich wykorzystywać po raz pierwszy akurat na walentynki. Poza tym uważam, że wcale nie trzeba sztucznych rzęs, żeby zachwycić makijażem! Chociaż je uwielbiam ;)

Cały makijaż oka, zarówno jeden jak i drugi to mniej niż 5 minut roboty. Na pierwszy look zdecydowałam się dać szminkę w odcieniu różu, tak, aby podkreślić oko. Wszystko będzie dopełniała czerwona szminka w przypadku drugim. Oczywiście kolory szminek są tu jak najbardziej opcjonalne. Nie chciałam pokazywać tu całej 'stylizacji', a jedynie inspirację.
Może akurat trafi się tu jakaś fanka klasyki i prostoty bez pomysłu na makijaż w ten wyjątkowy dla zakochanych dzień :).
Dla mnie, takie subtelne makijaże grają główną rolę na codzień. Na wieczór stawiam na bardziej wyraźne oko :)

Dwa looki wykonałam za pomocą rozświetlacza i paletki, o których wspominałam w poprzednim poście. A na oko z rozmytą kreską dorzuciłam trochę różu do policzków co by było bardziej romantycznie! 

A Wy co sądzicie o takich romantycznych lookach? Dajcie znać w komentarzach!

43 komentarze:

  1. Super post! Masz śliczne oczy ! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ kreska! Ja takiej nie potrafię :)
    Śliczne oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kreski. Podoba mi się taki delikatny makijaż :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow piękny makijaż ! Chciałabym taki ale nie mam talentu do makijażu. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) Sama wykonuję podobny. Lubię się w takim make-up'ie. Nieprzekombinowany, a efektowny :) Pozdrawiam. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prostota zawsze będzie na czasie! Dziękuję i wzajemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię łagodny make-up oka na co dzień :P Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatność na codzień jest super!:) też pozdrawiam!

      Usuń
  8. Tak mniej więcej wygląda mój codzienny makijaż. W takim zdecydowanie czuję się najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten drugi podoba mi się odrobinę bardziej <3
    Uważam, że przy takim makijażu nie potrzeba sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne makijaże , jeden i drugi bardzo mi się podobają. Kreska pięknie wykonana, precyzyjna i równiutka, super :)
    Pozdrawiam , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie mnie niestety nigdy nie wychodzi taka ładna kreska, mogę sobie tylko na takie popatrzec na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle lat już rysuję tę kreskę, że z zamkniętymi oczami chyba by wyszła haha :)

      Usuń
  12. Cudowny :) Zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się te makijaże. Subtelne, delikatne- całkowicie w moim stylu :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne makijaże <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cuda, mi pewnie zeszłoby dłużej niż 5 minut i na pewno nie wyglądałoby to tak jak u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda trudniej niż jest w rzeczywistości :)

      Usuń
  16. Piękny makijaż :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda zniewalająco! Muszę spróbować taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)