niedziela, 19 lutego 2017

Makeup Revolution Color Chaos

Dzień dobry!

Jak tam u Was :)? Mam nadzieję, że wszystko super, i macie ochotę trochę poczytać o paletce, z którą dziś do Was przyszłam.



Jak widać po tytule posta, chodzi mi o markę Makeup Revolution i ich paletkę o pięknie brzmiącej nazwie - Color Chaos (tak między nami, idealnie oddaje zawartość).
Jest to aż 18 kolorowych cieni, które normalnie rażą po oczach! :)
Cienie kupiłam w kartonowym opakowaniu, które skradło moje serce jeszcze przed tym, jak zobaczyłam, jakie w ogóle kolorki znajdują się w środku. Bardzo mi się podoba ta jakże prosta, ale efektowna szata graficzna.
Samo plastikowe opakowanie wygląda na droższe niż jest, a w środku znajdziemy ogromne lusterko zajmujące całą górną powierzchnię paletki po otwarciu, co dla mnie jest już ogromnym plusem.
W zestawie jest 12 cieni połyskujących i 6 matowych, które razem tworzą prawdziwy chaos! 
Super skomponowana gama kolorystyczna, da się tą jedną paletką stworzyć parę fajnych, kolorowych makijaży.




Osobiście jestem zachwycona trzema kolorami. Są to Calm me down, Over-Bored oraz Ammunition. Są przepiękne! Calm me down to piękny beżowy mat idealny na codzień, Over-Bored jest to niebieski cień, który ma w sobie mikro drobinki także w kolorze niebieskim, prawdę mówiąc nie jest jakiś mocno połyskujący, i Ammunition czyli błyszczący lekko fioletowy cień o metalicznym wykończeniu. Trzeba nim troszeczkę popracować, żeby wydobyć z niego piękno, gdyż nie jest mocno napigmentowany. Oczywiście reszta kolorków jest równie piękna, ale te od razu rzuciły mi się w oczy (i na oczy haha) :).




Tak jak z poprzednią paletką, teraz też zrobiłam swatche, również jednokrotnie przejeżdżając palcem po ręku (palców do dyspozycji miałam tylko 4, nie licząc kciuka bo on mi się nie nadał, trochę narobiłam bałaganu na stoliku 3 razy zmywając i wycierając palce po cieniach haha) ale warto było! 
Jak widać niektóre kolorki są intensywniejsze, drugie mniej, ale jak widziałyście w ostatnim makijażu da się nimi wypracować intesywny kolor.




Ogólnie jestem całkiem zadowolona z pigmentacji, nie przetestowałam jeszcze wszystkich kolorków, ale można nimi zbudować naprawdę soczyste, dobrze wyglądające kolory na oczach. Dobrze wypadają, jeżeli chodzi o blendowanie, nie zauważyłam jakiegoś super obsypywania się. Jeżeli chodzi o trwałość-nie jest zła, dużo zależy od tego, jaką bazę pod cienie położymy. Za paletkę zapłacimy około 30-35 zł w internetowych sklepach, czyli tragedii nie ma. Do cieni dołączony jest dwustronny aplikator z gąbeczką, który na czas zdjęć gdzieś rzuciłam i nie załapał się na sesję.

Szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczona :)

Jak Wam się podobają takie odważne kolory?

32 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kolory :) Super paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory przyciągają uwagę. Skusilabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kolorki! Brakuje mi tylko odwagi i techniki do bawienia się takimi cudami :) Póki co wolę paletki MUR w bardziej stonowanych kolorach :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do niedawna byłam fanką stonowanych kolorów, ale czas na zmiany! :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście soczyste kolory! Chociaż takie uwielbiam to nie dałabym rady mieć takiego makijażu - po prostu źle bym się w nim czuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tam też bardziej stonowane (jakieś 3 haha), także może coś byś dla siebie znalazła :D

      Usuń
  5. Kolory kuszące :D Takiej paletki to jeszcze nie mam, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważne, soczyste... chyba nie odważyłabym się używać na dzień, nawet w makijażu wieczorowym bym się zastanawiała.... Nie wiem.. nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne te kolorki! :D takie wiosenne <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie "za kolorowo", wolę beże, czernie i szarości. Pozdrawiam i obserwuję. :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ją ale trochę się zawiodłem pigmentacją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, niektórymi trzeba trochę popracować, żeby wydobyć kolory.

      Usuń
  10. oj za odważne kolory jak dla mnie;) ps coś Ci się chrzani bloger;p raz pojawiasz się raz znikasz w obserwowujących:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie piękne, tylko ja już jestem za stara na takie make-upy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważne kolory. Obserwuję kochana! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory, choć pigmentacja wydaję się być słabsza przy jasnych kolorach. Być może baza podbiłaby je. Plus za ogromne lusterko w paletce! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Odważnie, ale taka paletka nie odnalazłaby się wśród moich nudeowych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor są bardzo intensywne ale bardzo ładne :)
    Jak dla mnie troszkę za mocne ale do moich charektyzacji idealnie by się nadały :)
    Dodaję do obserwowanych :) Miło mi będzie jak wpadniesz :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna paletka, piękne odcienie! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka prezentuje się fantastycznie jednak ja jestem fanką kolorów nude dlatego wierna jestem MUR Iconic.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również! A nudziaki są najlepsze <3

      Usuń
  18. Kolory są świetne. Zazwyczaj używam kolorów nude ale muszę w końcu zainwestować w coś szalonego :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)