wtorek, 14 lutego 2017

KOBO Matt Eyeshadow Set

Dzień dobry!

Mam plan na dwa posty o paletkach, które podbiły moje serce. Mam nadzieję, że wybaczycie mi monotematyczność, ale aż żal ich obu nie pokazać.

Dziś przychodzę do Was z paletką marki Kobo, którą przedstawiałam Wam już w moich TOP drogeryjnych kosmetykach do makijażu. Postanowiłam poświęcić dłuższą chwilę i przyjrzeć się jej razem z Wami z bliska :)







Jest to zestaw 5 matowych cieni od jasnego beżu, aż po głęboką czerń. Uwielbiam je za wszystko!
Koszt tego seta, jak już wspominałam, to około 35 złotych, ale jak trafimy na promocję spokojnie dostaniemy go w okolicach 20 zł.




Za taką kwotę uważam, że te cienie są naprawdę dobrze napigmentowane i blendują się całkiem ok. Z trwałością nie mam większych problemów ale oczywiście zależy to też od dobrej bazy. Nie mam też problemu z obsypywaniem.
Sama kasetka jest zrobiona minimalistycznie, bardzo przyjemnie się z niej korzysta i wygląda całkiem wytrzymałe - ale nie powiem czy rzeczywiście jest bo wytrzymałości nie testowałam haha :)
Cienie mają w środku małe, ale wystarczające do szybkich poprawek lusterko i aplikator, który z jednej strony jest zakończony gąbeczką, a z drugiej bardzo przyjemnym pędzelkiem, którego regularnie używam.

Pokażę Wam teraz swatche tych piękności, nieoszukane, przejechałam palcem tylko raz po ręku!




Jak widzicie kolory mają się całkiem nieźle, ten pierwszy, najjaśniejszy kolor rewelacyjnie nadaje się jako pierwszy cień, który stworzy nam bazę do blendowania. Bardzo ma podobny odcień do koloru skóry na mojej ręce, dopiero zauważyłam to po zdjęciach!




Uważam, że ta paletka idealnie nadaje się do codziennego makijażu, dla tych z Was, które tak jak ja lubują się w brązach. Co nie znaczy, że tą piękną czernią nie da się wykombinować nic fajnego na imprezę. 
Ogólnie dla całej paletki jestem na wielkie TAK, są super super super :) Za taką cenę, jeżeli lubicie maty i brązy, nawet nie ma się co zastanawiać bo nie będziecie zawiedzione! Serio! 

Skusiłybyście się na taką paletkę?
Mile spędzonych walentynek! 💗






34 komentarze:

  1. Mam bana na kupowanie cieni do powiek. A na domiar złego mam już u siebie takie kolorki również matowe tylko innej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolorki to must have każdego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brązy i beże to zdecydowanie moje kolory. Czuję się w nich najpewniej. :) lubię Kobo, zawsze miałam pozytywne doświadczenia z ich kosmetykami. Rozglądnę się za tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna paletka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną paletkę z GR, moja mama uwielbia takie paletki więc wiem co jej na urodziny kupić w tym roku (a to już blisko).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię cienie KOBO - są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory, na pewno świetnie wyglądają na oku w połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z KOBO mam tylko bronzer do konturowania.. jest przeboski. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą paletkę :) i też całkiem niedawno o niej pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym się na taką paletkę z chęcią skusiła. Ma wszystko, czego dzienny makijaż wymaga. Podstawowe odcienie, z których można wyczarować fajny makijaż. Dla mnie bomba. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, te 5 cieni załatwia całą robotę :) Buziaki! :)

      Usuń
  11. Kolory w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna paletka - i masz rację: nadaje się świetnie do codziennego makijażu :) To zdecydowanie moje kolory...

    OdpowiedzUsuń
  13. paletka w sam raz dla mnie, bo lubię i brązy i maty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejus jaka cudowna paletka! Kolory w sam raz takie jakie lubię:-) Szczególnie te nie za ciemne:)
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą paletke z kobo muszę sobie sprawić :) Jak dla mnie świetna kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorystyka bardzo ładna :) taką najbardziej lubię ale póki co mam trochę palet :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam cienie KOBO, są idealne do tłustych powiek :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)