środa, 8 lutego 2017

Drogeryjne TOP kosmetyki do makijażu.

Dzień dobry!

Za oknem mroźno, zima wróciła ze zdwojoną siłą. A dla mnie to idealny moment, żeby pokazać Wam, bez jakich kosmetyków do makijażu już nie wyobrażam sobie życia.

Długo szukałam moich, teraz już niezastąpionych cudeniek. Z racji tego, że studencka kieszeń, jak same wiecie, do najbogatszych nie należy, obracałam się w popularnych, polskich drogeriach poszukując czegoś dla siebie. Dzięki nim teraz wykonuję większość moich codziennych makijaży. 
Z racji tego, że jestem osobą dosyć wybredną z natury wciąż szukam, testuję, przebieram.

Moją listę top kosmetyków do makijażu musi otwierać podkład z Rimmel. Jest to dokładniej Rimmel Lasting Finish 25h. Uwielbiam go za krycie, doskonale radzi sobie z przebarwieniami, trzyma się długo i co najważniejsze jego cena jest przystępna, jeszcze bardziej gdy trafimy na promocje. Nie sprawdzi się jednak u każdego, jest dosyć ciężki i może zapychać pory. W drogeriach jego cena to około 40 zł.


Lubię czasem dodać głębi swojej twarzy, wykonturować ją lekko i zdawać się bardziej opaloną niż w rzeczywistości jestem. To wszystko udaje mi się z małą (wielką!) pomocą bronzera z KOBO. Jest to brązujący puder w kamieniu matt bronzing & contouring powder. Nie za mocny, nie za słaby, idelany! Jego koszt to około 20 zł.


Po konturowaniu czas na rozświetlacz. Nie ma lepszego niż MySecret Face Illuminator Powder. Nie. Ma. Jest po prostu rewelacyjny. Spełnia swoje zadanie na 1200%. Używam go też jako cienia do powiek uprzednio lekko namaczając palec wodą. Jego cena to 15,99 zł w drogeriach Natura. Nic więcej nie muszę dodawać.


Kolejna sprawa - tusz do rzęs. Po latach szukania znalazłam moją miłość, która, szczerze mówiąc, wydaje mi się bardzo niedoceniana. Mówię tu o marce Wibo, a dokładniej o mascarze Extreme Lashes. U mnie sprawuje się ona fantastycznie. Moje rzęsy nie potrzebują zalotki, aby się wywijać, lecz nie są specjalnie długie, ani grube. Ten tusz pogrubia je i wydłuża ,a jeśli dłużej nim popracujemy możemy uzyskać naprawdę fenomenalny efekt. Ostatnio kupiłam go za 10,99 zł w Rossmannie.


Jeśli jesteśmy przy oczach, mam swoje go-to cienie do powiek, bez których nie wyobrażam sobie życia. Uwielbiam brązowe oko, bardzo naturalne, z piękną kreską eyelinerem, która dodaje głębi naszym oczom. Długo szukałam dobrze napigmentowanych cieni, które poradzą sobie z moim okiem. Udało się, znalazłam i jest to paletka matowych cieni z KOBO. Rewelacyjnie się sprawują i długo się trzymają. Ponadto, są bardzo wydajne. Kupiłam je w Naturze za 34,99 zł.


Najlepsze zostawiłam na koniec- Golden Rose Liquid Matte Lipstick. Dostałam swoją pierwszą na urodziny jakiś czas temu. Wcześniej nie mogłam się do nich przekonać. Wolałam zostać przy sprawdzonych, i tańszych Crayonach, które też są super! Ale pomadka w płyyyynie... Marzenie! Super się nią pracuje, szybko zasycha i faktycznie jest matowa! Może lekko wysuszać usta, no ale czego innego oczekiwać od matowych pomadek. Ich cena to około 20 zł i naprawdę jest w co inwestować! Nie zjada się i GR oferują przepiękne kolory! Uznałam, że nie ma sensu robić żadnych swatchy bo kolor u mnie na ustach jest identyczny jak ten w opakowaniu! :)



Jak widzicie, brakuje mi tutaj różu, korektora oraz czegoś super do brwi. Narazie nic nie podpasowało mi aż tak, żeby o tym pisać. No cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak szukać!

A jakie są wasze top kosmetyki do makijażu? Chętnie poczytam o waszych doświadczeniach i opiniach. Może macie coś do polecenia? Piszcie w komentarzach!

31 komentarzy:

  1. Chyba ja też w końcu muszę się skusić na pomadek GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz do rzęs z Wibo jest moim tuszowym ideałem :D Zawsze kupuję na promocji bo wtedy to już w ogóle taniocha ;) Ta paletka mi się bardzo podoba, chyba się skuszę, bo akurat szukam jakiejś fajnej matowej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka rewelacja, a co do tuszu to jest za mało popularny!

      Usuń
  3. Swego czasu też używałam podkładów Rimmel, ja akurat lubiłam te z serii Stay Matte. Natomiast teraz przerzuciłam się na podkłady Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się trochę testować nowe podkłady, ale Maybelline zawsze mnie kusiło ;)

      Usuń
  4. Świetne kosmetyki, zdecydowanie moje kolory ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Znalazłam wiele inspiracji, oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://mastylle.blogspot.com/
    Oczywiście zaobserwuje i będę zaglądać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. spodobała mi się ta paletka z cieniami:) moje kolory:)) lubię takie brązy i beże:P
    będę zaglądać tutaj częściej, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Super jest fakt, że nie da się zrobić nim sobie krzywdy, jest bardzo delikatny.

      Usuń
  8. O paletka wygląda cudownie! Same takie podstawowe kolory, które na pewno się przydadzą :)
    Również muszę w końcu kupić tą pomadkę z Golden Rose!


    Obserwuję kochana :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka do makijażu na codzień spisuje się idealnie! A pomadka to królowa <3

      Usuń
  9. Miałam kiedyś ten tusz,ale nie spełnił on moich oczekiwań. Strasznie sklejał mi rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ma tendencję do sklejania, jeżeli zależy nam na subtelności to niestety, ale nie z tym tuszem :)

      Usuń
  10. Też lubię ten rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten rozświetlacz :) dla mnie nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten podkład z Rimmel, ale kupiłam nieco za ciemny, więc muszę go rozjaśniać. Fajny jest, chociaż nie wiem, czy akurat mój ulubiony (w sumie dawno go nie używałam). Mam też bronzer z Kobo i rozświetlacz z My Secret i oba te produkty uwielbiam, są świetne. Rozświetlacz, tak ja Ty, używam również na powiekę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Do brwi z drogeryjnych rzeczy bardzo fajna jest kredka Astora, ma nawet szczoteczkę do rozczesywania brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk! Jak będę gdzieś na zakupach to na pewno zobaczę :)

      Usuń
  14. Kocham ten podkład. Mam nawet resztkę obecnie. Tylko odcień dobrałam ciutkę za jasny. Następnym razem wybiorę lepszy.
    A na pomadkę z Golden Rose się chętnie piszę :) Pozdrawiam. Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pomadkę, nie zawiedzie! Pozdrawiam również!

      Usuń
  15. Nie miałam niczego. U mnie hitem w makijażu jest kamuflaż z Catrice i konturówka do ust z Wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Catrice już czaję się jakiś czas i nigdy go nie ma stacjonarnie :(

      Usuń
  16. Uwielbiam pomadki GR są świetne <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi!
Każdy komentarz to dla mnie duży kop motywacji. Każdego czytelnika odwiedzam! :)